OCHO KANDELIKAS – Canción sefardita de Januca

Hanukah linda sta aki, ocho kandelas para mi,
Hanukah Linda sta aki, ocho kandelas para mi. O…

Una kandelika, dos kandelikas, tres kandelikas,
kuatro kandelikas, sintyu kandelikas,
sej kandelikas, siete kandelikas, ocho kandelas para
mi.

Muchas fiestas vo fazer, con alegrias i plazer.
Muchas fiestas vo fazer, con alegrias i plazer. O…

Una kandelika, dos kandelikas, tres kandelikas,
kuatro kandelikas, sintyu kandelikas,
sej kandelikas, siete kandelikas, ocho kandelas para
mi.

Los pastelikos vo kumer, con almendrikas i la myel
Los pastelikos vo kumer, con almendrikas i la myel. O…

Una kandelika, dos kandelikas, tres kandelikas, kuatro kandelikas,
sintyu kandelikas, sej kandelikas, siete kandelikas, ocho
kandelas para mi.

 


Comunidad Sefardita del Perú
Para oir la canción clique aquí  OCHO KANDELIKAS
Responder

