La Rosa Enflorece

Romance del siglo XVI en España tocada en harpa céltica.

La primera harpista-cantante Esther Lamandier lo presentó por primera vez en sus “Romances Séfarades”. Sylvie Callu lo reescribió.

La rosa enflorece en el mez de Mayo,
mi alma s’escurece, sufriendo del amor.

Los bilbilicos cantan sospiran del amor.
Y la pasion me mata, muchigua mi dolor.

Mas presto ven Palomba, mas presto ven a mi
mas presto tu mi alma, que yo me vo morir.

La rosa enflorece en el mez de Mayo,
mi alma s’escurece, sufriendo del amor.

Responder

